Avatar billede mbs- Nybegynder
18. september 2012 - 17:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Konvertere almindelig hjemmeside til WordPress

Hej Eksperten.

Jeg har en opgave kørende på "Amino Freelancer" og får ikke at skabe duplikeret indhold, så skriver jeg et link til opgaven.

http://www.amino.dk/freelancer/user/-2147476136_Konvertere_html5_side_til_WordPress_theme.aspx

Kort og godt drejer det sig om en HTML/CSS/PHP/JavaScript side, 20-25 sider som jeg gerne vil ha lavet om til et WordPress theme. Forsiden gemmer sig i "index.php" og undersiderne tager indhold fra "header.php" - derefter har jeg en masse undersider.

Har fundet nogle på nettet der kan gøre det for cirka 160 USD, men hvis det er muligt vil jeg gerne at det var en dansker der udførte opgaven.

Om der bliver svaret her eller der er vel ligemeget. Prisen må helst ikke overskride 1500,-

Hvis den gør det, så lad være med at skriv.

Mvh. Michael Bay Sørensen
Avatar billede mbs- Nybegynder
18. september 2012 - 17:57 #1
Siden som lavede det for ca. 160 USD - afsætter 6 hele dage til arbejdet, og firmaet hedder xhtmlchop.com/
Avatar billede mbs- Nybegynder
17. november 2012 - 01:59 #2
Jeg har allerede fået dette gjort af en flink gut ved navn Kristian fra Amino.dk

- Jeg lukker hermed tråden.