Avatar billede BStorgaard Nybegynder
13. september 2012 - 22:44 Der er 2 kommentarer

enarmet tyvknægt

jeg er igang med at lave en enarmet tyvknægt i C#, men tænkte på at det kunne være sjovt at få de 3 billeder til at køre rundt som på en rigtig enarmet tyvknægt, men har ingen anelse om hvordan man evt kunne lave det, og om det er en stor procedure.

nogen der har en ide til hvordan det kan klares? er rimelig ny i programmeringsverdenen.

takker på forhånd
Avatar billede swiatecki Novice
13. september 2012 - 23:38 #1
Du skal nok kigge på noget WPF / XAML med 3D animation
Avatar billede BStorgaard Nybegynder
14. september 2012 - 07:56 #2
oki, vil jeg kigge lidt på, takker for svaret.