Avatar billede chicoboy Novice
02. september 2012 - 20:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Glemt password til Win7

Hej

Min søn har ændret adgangskoden til win7 og kan nu ikke logge på. Jeg kan ikke lave en systemgendannelse da det kræver hans password. Jeg har googlet problemet og prøvet at downloade programmet fra denne hjemmeside http://www.loginrecovery.com, men her får jeg bare en besked om at det fejler at finde et password.

Man kan heller ikke logge på som administrator - der findes kun min søn som bruger.

Nogen der har en ide?
Avatar billede thov Forsker
02. september 2012 - 21:27 #1
Brænd UltimateBootCD og boot computeren med den http://www.ultimatebootcd.com/download.html
Find frem til programmet NTuserpassword og nulstil administratorkoden.

Koden kan ikke tilrettes, kun slettes - men det fint nok, for først inde, kan du bare oprette koden igen.
Avatar billede Jensen DK Novice
03. september 2012 - 06:05 #2
Hvis du går ind i fejlsikret tilstand F8 under boot kommer der så ikke mulighed for at logge på som admin?
Avatar billede chicoboy Novice
03. september 2012 - 09:12 #3
Tak for svarene, som jeg ikke har nået at afprøve, da min søn pludselig kunne huske koden. Hvis I mener I bør have point, så skriv lige.
Avatar billede thov Forsker
03. september 2012 - 11:30 #4
Nææ.. Jeg står over :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2012 - 12:26 #5
Prøv nu lige om det kan lade sig gøre i fejlsikret, så ved vi det til en anden gang.
Avatar billede Jensen DK Novice
03. september 2012 - 12:34 #6
Læg selv et svar som du acceptere, så er der lukket, jeg prøver selv om det kan lade sig gøre i fejlsikret når jeg får tid.
Avatar billede Jensen DK Novice
03. september 2012 - 16:59 #7
Jeg har lige prøvet i fejlsikret der kommer ikke nogen admin konto frem ligesom der gør i XP
Avatar billede chicoboy Novice
04. september 2012 - 10:20 #8
Det er ikke lige så nemt at vriste pc'en fra en teenager når den nu virker igen :-) - jeg prøver i weekenden.
Avatar billede chicoboy Novice
17. september 2012 - 09:02 #9
Det virkede ikke i fejlsikret tilstand.