Avatar billede s0gerpr0gramm0r Nybegynder
27. august 2012 - 22:26 Der er 1 kommentar

Programmør søges

Hej

Jeg søger en programmør til ca. 10-15 timer ugentligt. Jeg foretrækker det er en som har interesse for sport, da siden har med dette at gøre og konstruktiv sparring har altid interesse. Jeg forventer at du er stabil og kan overholde deadlines og vil foretrække at du bor på sjælland eller lolland/falster. Arbejdet vil hovedsageligt foregå hjemmefra.

Selve siden er blevet bygget fra bunden, så der skal ikke rodes med diverse cms systemer eller andre for-programmerede værktøjer.

Jeg forventer at du kan:

PHP, HTML, jquery, XML og gerne en smule ajax. Derudover skal du gerne vide hvordan en side bedst muligt optimeres til onpage SEO. Al ekstern SEO samt grafiske elementer bliver lavet eksternt.
Du behøver selvfølgelig ikke være 110% ekspert i alle tingene, men en nogenlunde viden om det hele er vigtig.

Derudover forventer jeg at du tager dig grundig tid til at læse siden igennem og forstår opbygningen relativt hurtigt.

Løn aftales. Kontakt mig evt. på skype: pedersen2675
Avatar billede conrado Nybegynder
29. august 2012 - 20:45 #1
Hi ,
  I am a software programmer .
I am self.employed in kbh.
You can contact me for more discussion .
Mustapha