Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
25. august 2012 - 16:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows fjolser rundt...

Jeg har Chrome sat som fast gjort til proceslinjen

Men når jeg klikker så kommer der 2 chrome frem i proceslinjen. 1 er nok. Hvordan rettes dette?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. august 2012 - 16:29 #1
du skal ikke dobbeltklikke der.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
25. august 2012 - 19:00 #2
Hvad snakker du om??
Avatar billede claes57 Ekspert
25. august 2012 - 19:15 #3
sidste indlæg: du skal ikke dobbeltklikke - men dobbelt-åbner lige netop chrome (og ingen andre) når du klikke en enkelt gang.
Avatar billede jensenjs Juniormester
25. august 2012 - 22:27 #4
Som Claes57 skriver
På quickstart menuen (der hvor du har fastgjort) Chrome ikonet skal du skal kun trykke en gang med musen
så kommer der kun et vindue op.
1 klik 1 vindue
2 klik 2 vinduer
3 klik 3 vinduer
osv osv osv
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. august 2012 - 13:20 #5
#3 Prøv nu lige at læs indlægget engang. Hvor henne nævnes der at jeg dobbelt klikker? Det står der ingen steder.

#4 Igen, læs nu lige indlægget. Der kommer 2 chrome ikoner frem (også selvom der kun klikkes 1 gang).

Hvis ikke der er nogle seriøse svar så lukkes der..
Avatar billede jensenjs Juniormester
26. august 2012 - 13:56 #6
Har svaret men står af
Avatar billede 220661 Ekspert
26. august 2012 - 15:42 #7
#5
Havde du nu i #2 forklaret at du kun enkelt klikkede på ikonet kunne indlæg #3 og #4 være undgået.
I stedet så sviner du dem til i indlæg #5
Du er jo selv skyld i at hjælperne hopper af trådene. Hvornår lærer du det??
Forstår da jensenjs 100 %
PS:
Skulle du ikke også lukke denne her hvor du også overfuser dine hjælpere:
http://www.eksperten.dk/spm/962527
I indlæg 2 der sviner du mig uberettiget til.
Et indlæg der er blevet slettet af coadmin pga dit sprogbrug.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
11. februar 2014 - 20:06 #8
hardwareguy15 jeg synes du skulle læse reglerne på eksperten: http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Du skal nok bare gøre noget linene at fjerne Chrome fra processlinjen, genstarte computeren, fastgøre Chrome til processlinjen igen.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
20. marts 2014 - 23:48 #9
lukkes