Avatar billede sorenmt84 Juniormester
23. august 2012 - 12:55 Der er 1 løsning

stopur med alarm hvert 5. minut

Jeg er selv helt på bar bund her, så håber nogle kan hjælpe.

Jeg skal bruge et stopur.
Det skal selvfølgelig starte på 0 og så tælle op ad - med visning af timer, minutter og sekunder (00:00:00)

Så langt så godt - Det er til at finde på nettet - fx http://www.seph.dk/blog/projects/javascript-stopwatch-class/

Det jeg så rigtig godt kunne tænke mig er at få bygget en/nogle alarmer ind.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få det lavet sådan så der indtastes en liste med tider og en tilsvarende mp3 lydfil den skal afspille - altså noget ala dette:

00:05:00 - lyd1.mp3
00:12:30 - lyd2.mp3

osv...

Uret skal selvfølig blive ved med at tælle, selvom alarmerne passere

Nogle der kan hjælpe med det - skal meget gerne bruge det senere i dag :-) da det skal være klar til et spejderløb i morgen...
Avatar billede sorenmt84 Juniormester
07. september 2012 - 21:36 #1
Lige meget nu... brugte blot et alm. program til det