Avatar billede kimlarsen Praktikant
22. august 2012 - 08:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Installation af template på Joomla ?

Hej

Jeg har en frisk installering af Joomla 2.5 liggende på mit webhotel. Og en template jeg har købt, som jeg gerne vil have lagt ind, så den ligner den demo som jeg har set.

Nogle som vil give et bud på denne opgave ?

Demo : http://joomla2.pickjoomla.com/?template=pjo_moclera

Mere info : http://www.pickjoomla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=102&Itemid=26
Avatar billede inetsecurity Nybegynder
22. august 2012 - 16:46 #1
hejsam hvis vi taler om installation af theme og sørge for at det kommer på dit webhotel gør vi det gerne for 750 kr. ex moms. kontakt os på salg@inetsecurity.dk
Avatar billede kimlarsen Praktikant
22. august 2012 - 22:14 #2
Tak for tilbuddet, men da det kun er et lille hobby projekt som jeg ville lave for sjovt, så bliver det lidt mere, end jeg lige havde regnet med at smide efter det.

Havde håbet på 100-200 kr, for noget jeg troede var simpelt for dem som kunne.

Men tak alligevel !
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
24. august 2012 - 22:41 #3
Hej Kim

Jeg kan godt være behjælpelig med at få din joomla side til at fungere som du ønsker til en meget favorabel pris :)

Hvis det har interesse kan du bare sende mig en mail på gd@ybnet.dk

Mvh
Glenn
Avatar billede kimlarsen Praktikant
27. august 2012 - 00:05 #4
Hej Glenn

Søger lige andre veje at lave siden på, men parkere lige dit tilbud, hvis jeg vender tilbage til Joomla !

Kim
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
27. august 2012 - 00:47 #5
Det er bare i orden Kim :)
Avatar billede kimlarsen Praktikant
07. november 2012 - 09:15 #6
Jeg har valgt at droppe projektet !

Tak til dem som ville lave det for cool cash, men det syntes jeg ikke at projektet kunne bære p.t.