Avatar billede anneliolsen Nybegynder
20. august 2012 - 20:37 Der er 5 kommentarer

Studerende/frivillig webmaster/it-kyndig/multimediedesigner søges!

Kort om mig: Aner intet om it.

Kort om projektet: Jeg vil oprette et blognetværk, og søger dermed en der kan være tilknyttet som webmaster (tror jeg nok det hedder) men også som kan oprette det hele.

Det vil være en lidt mere tidskrævende opstarts fase og så en vedligeholdelses.

Da der ikke er mulighed for betaling i projektets opstart, vil det være rene "interessetimer". Men når der kommer reklameindtægter og lignende vil du få din %-del af det.

Det må gerne være en mand/kvinde der enten blor i København eller i fornuftig pendler afstand, så vi vil kunne mødes hvis det kræves.

Du vil selvfølgelig stå med navn og billed på netværket, så det er en mulighed for en ukendt it kyndig at få sit navn på et spændende projekt.

Håber der er nogen der finder det lige så interessant som jeg gør.

Er du interesseret i at vide mere er du velkommen at kontakte mig på mail (anneliolsen@live.dk) hvor jeg kan give mere konkrete informationer.

Mvh Anneli
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
20. august 2012 - 22:24 #1
Jeg tror du skal fortælle lidt mere om dit projekt vis du skal finde nogen der vil bruge sin tid gratis på det.

er det ren Affiliate/reklame indtægter du vil gå efter? og hvad vil gøre din blog/netværk bedre og tiltrække folk ?
Avatar billede anneliolsen Nybegynder
20. august 2012 - 22:48 #2
Tak for din kommentar.

Det netværk jeg og min partner vil skabe vil ikke indeholde modeblogger, som de andre netværk i DK gør. Derimod er det trænings og sundheds blogge der vores fokus.

Det er langt fra affiliate/reklame der kommer at være grunden i det. Det der vil gøre det attraktivt for både bloggere og læsere er de større kommercielle aftaler vi vil kunne bringe i hus, ved at samle Danmarks dygtigeste trænings bloggere et sted. Det er som sådan ikke meningen at det skal være en pengemaskine, mere en informations maskine.

I mit hjemland Sverige er blogging og blognetværk meget mere udbredt end i Danmark og jeg har meget af min inspiration derfra.

Min og min partners mangårige erfaring med arbejde i fitnessbranchen, uddannelser og gode kontakter gør at vi vil være i stand til at indgå nogle samarbejder og aftaler der vil gøre det attraktivt for læserene.

Håber det var nok info, ellers er du/I velkomne at maile mig.
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
20. august 2012 - 23:09 #3
I er velkommen til at oprette et gratis webhotel hos mig. jeg syntes dog helt klart i skal prøve og se om i ikke kan finde ud af lidt selv da der ikke er mange der vil bruge de mange timer det tager at udvikle en komplet blog uden en vis garanti for det tjener sig selv hjem igen.

Men som sagt prøv en gratis løsning hos mig med gratis subdomæne og oneclick installer (gratis hotel har wordpress og jomla)som burde kunne få jer igang. og vis i så finder et skin i kan lig så kan i jo rette det til.

det er en hurtig måde at komme igang på vis i ikke ønsker at købe en færdig løsning.

Hilsen
Joachim Dahl
EDB-Hosting.dk
EDB-Eksperten.dk
Avatar billede anneliolsen Nybegynder
20. august 2012 - 23:17 #4
Hej Joachim.

Ok, tak for feedback. Jeg noterer det og taler over det med min partner in crime og se om det er noget vi tør kaste os ud i.

Har du en mailadresse jeg kan kontakte dig på?

Mvh Anneli
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
21. august 2012 - 08:03 #5
Hej Anneli

Ja du kan kontakte os enten via vores kontakt formular her http://edb-eksperten.dk/kontakt-edb-eksperten.html

Eller på mail joachim  @ edb-eksperten.dk eller info @ edb-hosting.com