Avatar billede hbjones Nybegynder
19. august 2012 - 22:17 Der er 1 kommentar

Survey program i Visual basic

jeg søger en der kan lave et surveyprogram, feks i visual basic eller lignende.

jeg vil gerne have et surveyprogram, som jeg kan fylde op til 200 spørgsmål ind i, og kunne trække forskellige kategorier ud af, køn, by, alder etc.  Det skal kunne udskrive forskellige diagrammer og  man skal kunne have en bank af standard spørgsmål som man kan trække fra. - jeg vil også gerne kunne give hvert svar forskellige værdier. Og så må det hele gerne kunne betjenes online.

Jeg har noget meget gammel som er lavet i foxpro ?

Er der nogen der har en ide om hvordan det kan laves, uden det er hunde dyrt. For penge har jeg jo ikke mange af.

VH Henrik
Avatar billede Panen Nybegynder
20. august 2012 - 09:57 #1
Jeg vil råde dig til at kigge på Google Docs hvis du vil have et gratis alternativ. https://docs.google.com

Med Google Docs kan du oprette såkaldte Formularer som består af spørgsmål og en række forskellige svarmuligheder, og derefter dele dem med din målgruppe.

Det kræver bare du har en Google Konto, hvilket også er gratis.