Avatar billede vald0069 Nybegynder
15. august 2012 - 16:54 Der er 1 kommentar

Ram og Cpu spørgsmål

Hej allesammen :) jeg har nogle spørgsmål
1. I joblisten/ydeevne hvor der står fysisk hukommelse (mb) er så min ram er jeg ret så sikker på :P men der står også cachelagret som bruger nægten 6gb ram (har 8) og det er jeg ikke sikker på er normalt eller det er en error??
2. Jeg er en gamer så nu ville en I2 Quad Q8200 2.33ghz kunne klare sig??? eller er det en god ide at købe en ny cpu?
3. Jeg vil gerne optage videoer (fraps eller xsplit?) med fraps lagger det ofc :D så går nok med xsplit men spørgsmålet er ny cpu?? eller skal jeg bare geninstallere mit windows eller skal jeg have windows 7 ved ikke om vista sux så meget som folk siger jeg har et gtx 560ti så det er nok ikke problemet men mit problem er at jeg halv lagger og btw køre på vga til skærm gennem en dvi til vga adapter

Note: min cpu køre kun med 2% med skype, chrome, rainmeter og MSE åbent?
Avatar billede vald0069 Nybegynder
15. august 2012 - 16:55 #1
Og køre med 1920*1080