Avatar billede DalleTheMan Nybegynder
08. august 2012 - 21:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Strømstyring på Asus bærbar

Hej alle sammen.

Når jeg går ind i strømstyring på min Asus K55VD bærbar, og ændre hvad der skal ske ved lukning af låg. Den ændre jeg til gør intet, men efter genstart af computeren, glemmer den indstillingen og der står igen slumre.

Er der nogen der kan hjælpe mig med det? Ved ikke om der er et Asus program der ændrer indstillinger under opstart.

Venlig hilsen Daniel Thomsen
08. august 2012 - 22:10 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Sansynligvis et 3. parts ASUS program som "vinder" styringen ...
Avatar billede DalleTheMan Nybegynder
08. august 2012 - 23:14 #2
Mange tak. Ok det vidste jeg ikke. Men styresystemet er Windows 7 64bit.

Nogen der ved hvilke programmer der eventuelt kan gøre det?
Avatar billede pstidsen Novice
09. august 2012 - 22:11 #3
Programmet hedder vist Power4Gear: http://www.asus.dk/Notebooks/Features/Power4Gear
Avatar billede DalleTheMan Nybegynder
28. august 2012 - 12:11 #4
Mange tak for folks hjælpsomhed. Gik endnu engang ind og ændrede opsætningen både i Power4Gear og i strømstyringen i windows. Ligesom jeg har gjort mange gange, men pludselig gemmer den nu indtillingerne når jeg genstarter. Ved ikke helt hvorfor :)

Men mange tak for folks tid.

Venlig hilsen Daniel Thomsen