Avatar billede Slettet bruger
07. august 2012 - 21:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nogle få spørgsmål til synology.

Halløj igen! :)

Har nogle forskellige spørgsmål. (DMS 4.0)

1. Hvordan er det nu man opretter vituel drev?
så man kan få adgang til sin nas server via. netværk eller \\NasServerNAVN. (i kør)

2. Synology underretning via. mail. Kan man ændre teksten i selve mailen, så man selv bestemmer hvad der skal stå til nye brugere? hvis ja, hvordan :),? grund til jeg spørg er pga. det irre mig af den skriver ens "local ip" og ikke ens faste ip/dns navn.

takker på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2012 - 23:59 #1
2. Er kommet frem til, nogle der har styr på sådan noget?
da jeg ikke vil resikere at ødelægge noget,

http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=39&t=43169&p=172947&hilit=notification+edit+text+in+mail
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2012 - 22:43 #2
2. er løst med #1.
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2012 - 14:30 #3
Lukker.