Avatar billede mikaelch Novice
19. juli 2012 - 17:28 Der er 1 løsning

ClassiPress wordpress ekspert søges til vejlede indstillingerne mzkdn

jeg har et appthemes  jeg har købt ClassiPress tema

mine spørgsmål er følgende

hvad sker vis man sat til standard ændre i indstillinger og sætter det over til direktory style ,forsvinder tekst på siden hvad sker der ?

kommer autor frem så som vises på demo for der kan jeg også skrive noget ekstra der vises på siden , den som står Welcome back, appthemedemo.

kan se man kan lave ekstra bruger links under profiler , hvordan aktivere man dem , det der heder her Sponsored Links

kan se der kan sættes et banner hele siden igennem hvordan gør man det forskellige under profiler hvordan gør man det

hvordan aktivere jeg facebook på siden det driller mig , der hvor man viser sine facebook likes på siden , ligesom det er demo

hvordan får man Featured Listings frem på forsiden ligesom  det er i demoen , det kan jeg ikke se ?

mit engelske er ej perfekt da jeg er ordblind og dette her er et lange spørgsmål

opgaven måske videre stor da det måske er noget af det bare kan besvares her og resten kan du sætte i indstillinger på mit ClassiPress tema

findes der er en ekspert her , jeg er nemlig ikke perfekt til engelske så jeg har svært ved lige at formulere mig perfekt på deres supurt forum på appthemes.com
Avatar billede mikaelch Novice
10. august 2012 - 17:40 #1
hermed lukker jeg

i må gerne skrive til mig da jeg ikke fik nogle svare med skal lukke spørgsmålet efter et stykke tid