Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2012 - 18:51 Der er 2 kommentarer

Gendannelse af min dell studio bærbar...

Hej

Jeg sidder med en brugt dell studio bærbar, som bruger windows 7 home premium. Andet ved jeg ikke om den. Men der er alt muligt på den, som jeg helst ikke vil beholde og vil gerne gendanne til fabriksindstillinger så den virker bare lidt ny.

Er der nogen der ved hvordan man kan gendanne denne computer??
Jeg håber jeg får svar hurtigst muligt...

Mange hilsner

mig
Avatar billede pkbech Juniormester
16. juli 2012 - 19:43 #1
Avatar billede DellLytter Nybegynder
24. juli 2012 - 14:45 #2
Hej

Følgende guide skulle gerne kunne hjælpe dig gennem en restore/gendannelse af computerens fabriksindstillinger: http://support.euro.dell.com/support/topics/global.aspx/support/kcs/document?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs&docid=DSN_347576&isLegacy=true

Håber det hjælper.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLytter og Facebook
https://www.facebook.com/DellDanmark