Avatar billede steensommer Praktikant
05. juli 2012 - 09:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rectangleshape

Hej
Jeg forsøger pt at lave en booking kalender på en weindows form. Jeg har anbragt en del textboxe på formen (lidt a la Outlook). Når man booker en tid ville jeg gerne placere en rectangel f.eks vha Rectangleshape MEN den kan jeg IKKE få foran textboxene. Jeg har forsøgt at: bring to front men det hjælper ikke.

Hvad kan gøres?
Avatar billede montago Praktikant
05. juli 2012 - 10:41 #1
der et par tricks:

- ZIndex

- Placer den sidst i koden (sidste er øvers)

- skjul dem som er nedenunder.
Avatar billede steensommer Praktikant
06. juli 2012 - 09:03 #2
Tak for dine input men det fungerer desværre ikke
Avatar billede ntholm Nybegynder
14. august 2012 - 11:59 #3
z-index burde gøre tricket, du skal bare huske at definere position før det virker ordenligt.

Giv rektanglen en css style som placerer den foran de andre objecter således.

style="position:relative; z-index:100;"

og dem som skal ligge under:
style="position:relative; z-index:99;"

læs eventuelt:
http://www.w3schools.com/cssref/pr_pos_z-index.asp