Avatar billede tingholm Mester
04. juli 2012 - 15:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook signatur og html <div>

Hej Eksperter

i forbindelse med en (html)signatur i Outlook vil jeg bruge div i stedet for table til at få telefonnumre til at stå pænt:
[code]
Direkte tlf.: 12345678
Mobil:        34567890
[/code]
<div style="width: 80px; float: left;">Direkte tlf.:</div>
<div style="width: 80px; float: left;">12345678</div><br>
<div style="width: 80px; float: left;">Mobil:</div>
<div style="width: 80px; float: left;">34567890</div>

Det virker fint når jeg viser html i min browser, men Outlook laver stadig br ved hver div.

Nogen der ved om Outlook har svært ved div's eller hvad jeg skal gøre for at få det til at stå pænt?
Avatar billede keysersoze Guru
04. juli 2012 - 15:49 #1
Når du laver HTML til mailklienter bør du holde dig til gammeldags HTML og simpel CSS - så en tabel vil efter min mening være det helt rigtige i denne situation. Blandt andet campaignmonitor.com og activecampaign.com har rimelige oversigter over hvad der er understøttet hvor.
Avatar billede montago Praktikant
04. juli 2012 - 16:38 #2
Enig med keysersoze

Email klienter er de værste til at vise HTML emails, så hvis man vil være sikker på at få sit layout vist som man ønsker, er det på den gammeldags manér med Tables og in-tag CSS.
Avatar billede mediman Nybegynder
04. juli 2012 - 18:13 #3
Ellers prøv med <span> i stedet for <div>