Avatar billede para7 Nybegynder
03. juli 2012 - 22:25 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Flowplayer har vil ikke afspille fra en bestemt folder

Jeg har et site med en klip-folder, som Flowplayer skal afspille en .mp4 fil fra: "Medieklip". Det vil den ikke, kun når jeg afspiller i en folder der fx hedder "Medieklip2".
Jeg har med FileZilla givet 777, men det ændrede ikke noget.

Nogen der har nogle bud?
Avatar billede para7 Nybegynder
03. juli 2012 - 22:27 #1
Jeg ahr også omdøbt folderen og oprettet en ny i samme navn, og flyttet klippene derover. det hjalp heller ikke noget. Navnet "Medieklip" må være låst, på en måde, men det gælder kun for Flowplayer, og kun på det site.
Avatar billede olebole Juniormester
03. juli 2012 - 23:44 #2
<ole>

1) Sørg for at have fejlmeddelelser slået til i IE - eller fejlkonsollen i FF og andre. Får du JS-fejl?

2) Er det mappen eller filerne i den, der skaber problemer? Slet mappe og filer på serveren. Opret derefter en ny mappe, der f.eks. hedder foo. Så uploader du filer til den - og gerne nogle, du har hørt/set virke på serveren. Tjek, det virker og skift så navnet på mappen til 'Medieklip'. Virker det så? Skift derefter navnet til f.eks. bar. Virker det så?

/mvh
</bole>
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
04. juli 2012 - 01:19 #3
Har du et links så vi kan teste ?
Avatar billede para7 Nybegynder
04. juli 2012 - 08:23 #4
Tak til Jer

1) Der er kun fejl i playeren, hvor der står "200, No Stream found. NetStream play.StreamNotFound, "[Clip]'http://domaene.dk/Assets/Medieklip/ID-ddmmyyyymmss.mp4"
Jeg kan desværre ikke afsløre hvor klippet kører og detaljer, derfor mumleformat.
(Pyh, der skulle laves screendump og afskrives, da det forsvandt hurtigt)

2) Jeg har omdøbt folderen som nævnt i tidligere post, vist som Ole foreslår. Jeg kan kopiere hvilketsomhelst klips adresse ind fra kildekoden, og kalde det i en browser i den mappe, så det må vel være player relateret.
Avatar billede para7 Nybegynder
04. juli 2012 - 08:31 #5
PS: Jeg har også, som du foreslog, slettet folderen og oprettet en ny folder med navnet Medieklip, og uploaded alle mediefiler der, uden held.
Avatar billede para7 Nybegynder
04. juli 2012 - 08:54 #6
Nu bliver det vist værre:
Persits.Upload.1 error '800a001a'
Access is denied.
Det er både i roden og i underfoldere...
Avatar billede para7 Nybegynder
04. juli 2012 - 08:56 #7
File permissins sat til 777 bliver ikke gemt, ser det ud som. Det er Classic ASP, og vistnok Windows server.
Avatar billede olebole Juniormester
04. juli 2012 - 13:18 #8
Det kunne tyde på, du har nogle sjove restriktioner. Er det din egen server eller en udbyder?
Avatar billede para7 Nybegynder
04. juli 2012 - 13:29 #9
Det er en hosting. Supporten har fixet et eller andet, så jeg nu kan uploade til den folder.
MEN jeg kan stadig ikke spille klip via Flowplayer i den folder.

Jeg må nok foreløbig omdøbe folderen, eller bruge den simplere Silverlight player (kan faktisk afspille .mp4). Men stadig mystisk, at netop navnet Medieklip er låst, så Flowplayeren ikke kan finde klippet der...
Avatar billede para7 Nybegynder
04. juli 2012 - 13:55 #10
Problemet er pludselig løst, det spiller nu fra folderen Medieklip. Noget må have ligget og blokeret et sted. ;)

Olebole, der er guld til deling, send lige svar for hjælp og ideer...
Avatar billede olebole Juniormester
04. juli 2012 - 14:26 #11
Noget er sket, men hvad er nok sværere at hitte ud af. Måske har der lydt et "Hov, for satan!", efterfulgt at et klik og et "schhhhhhhh ...." på udbyderens kontor. Man kan have opdaget en uheldig indstilling og rettet den 'silently' ... who knows  *D

Ellers tak, jeg samler ikke point. Accepter dit eget svar, så tråden lukkes  =)
Avatar billede para7 Nybegynder
04. juli 2012 - 15:11 #12
Netop, det er sket før...