Avatar billede jetobi Juniormester
02. juli 2012 - 17:24 Der er 1 løsning

Wordpress hjælp!

Hej eksperter!

Er du god til at lave wordpress programmering så er det dig jeg har brug for!

søger en der kan lave noget ligne: gratisspil.dk altså det med billederne står ved siden af hinanden og så bagefter nogen under og sådan.
EKS:
http://www.templatemonster.com/wordpress-themes/38743.html

som i kan se/ved har wordpress altid sine post på langs, der vil jeg gerne have lavet det om til at det bare er billeder med selve "titlen under". så 5 hen eller noget, og så derned af :)? og så lave Den width om så den bliver lidt breder?

kan dette lade sig gøre? og er der nogen der gider hjælpe mig med det? :)
hvis du ikke forstår hvad jeg mener så bare skriv i kommentar boksen! på forhånd tak!

Mvh jesper kaae.
Avatar billede jetobi Juniormester
11. december 2012 - 21:28 #1
Lukket