Avatar billede mbs- Nybegynder
02. juli 2012 - 14:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indsamle data fra PDF filer

Hej.

Har et spørgsmål, som sikkert mange har spurgt omkring - Men jeg har bare problemer med at få det til at virke.

Jeg har en PDF fil hvori der er en ordre bekræftelse. I den PDF fil, har jeg tilføjet en "Checkbox" så man kan hakke af at man eksempelvis har læst bekræftelsen. Når man så har hakket den af, skulle man (efter min hensigt) egentlig bare lukke filen, også blev der sendt data afsted til Acrobats servere. Derefter læste jeg de data, og kunne se at den var blevet "Godkendt"

Efter den så er blevet godkendt, kan jeg så sende en faktura afsted.
Er det muligt at lave det?

Har prøvet mig frem og tilbage på nettet, men der sker ingenting når jeg trykker "Distrubute" - og jeg kan blive ved med at trykke på knappen uden der sker noget.

http://www.adobe.com/dk/products/acrobatpro/create-fillable-pdf-forms.html

Det ville være smart med sådan et system, da jeg er fri for at be mine kunder om at: Åbne filen. Tryk godkend. Gem filen. Send til min mail.

Håber i forstår
Michael Bay Sørensen
Avatar billede mbs- Nybegynder
02. juli 2012 - 14:29 #1
Jeg har også prøvet dette

https://www.adobe.com/content/dam/Adobe/en/feature-details/acrobatpro/pdfs/distributing-a-form.pdf

Men når den kommer til det første skærm billede "2. Select a distribution option." sker der bare ingenting. Jeg kan blive ved med at trykke "Next" uden der sker noget.

Mvh.
Avatar billede mbs- Nybegynder
20. september 2012 - 18:05 #2
Jeg fandt ud af at der var noget galt med mine Adobe ting. En brand new installation af både Win og Adobe gjorde tricket.