Avatar billede para7 Nybegynder
01. juli 2012 - 18:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flowplayer viser sti til klip med cursor over

Har fået Flowplayer til at køre godt på nogle sites, men opdagede, at når man ruller musen henover klippet så viser den faktisk den komplette sti til klippet nederst i browserens kontekst. Det er ikke smart. Hvordan skjuler man det?
På et link kan man vist gøre sådan:
onMouseover="java script:window.status = ' '
onload kunne klare det, men vil helst have det på flowplayer alene. Har googlet uden held.
Avatar billede para7 Nybegynder
01. juli 2012 - 19:46 #1
onMouseOver="java script:window.status=''; return true;"
Det er vist noget udgået kode, såvidt jeg kan google...
Avatar billede olebole Juniormester
01. juli 2012 - 20:55 #2
<ole>

Et link bør i hvertfald altid vise brugeren, hvilken URL linket peger på. Men hvorfor URL'en står, hvor du ser den, er der ingen af os andre, der kan vide. Prøv at lægge et link til en af siderne  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede para7 Nybegynder
02. juli 2012 - 10:58 #3
Netop, men jeg opdagede så også at playerens container var netop et link, for at tilgodese ipad og iphone, så nu har jeg differentieret mellem link og div tag og problemet er løst.
Tak for kommentaren.Lukker og takker...
Avatar billede olebole Juniormester
02. juli 2012 - 13:54 #4
Selvtak. En detalje er så, at du kan/må ikke have et DIV i et A element  =)
Avatar billede para7 Nybegynder
02. juli 2012 - 14:49 #5
Ja, man må holde orden i koderne... :)
Avatar billede olebole Juniormester
02. juli 2012 - 15:39 #6
Ellers marcherer Folkets Kodegarde i gaderne med virus i turbanen!  *D
Avatar billede olebole Juniormester
02. juli 2012 - 15:40 #7
- og brænder Windows flaget!
Avatar billede para7 Nybegynder
02. juli 2012 - 20:11 #8
Det lyder som en nær fremtid ;))