Avatar billede barth Professor
30. juni 2012 - 12:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vis builleder

Jeg har et lidt underligt og irriterende problem.
På min Notebook (HP 64 bit) har jeg det problem, at jeg ikke kan se jpg filerne i min mappe som billeder. Jeg indstiller i "vis" at jeg vil se store eller ekstra store ikoner, men den viser ikke andet en "filen". På min stationære har jeg ingen problemer med at se billederne.
Kan jeg ændre i en eller anden instilling for at få det til at fungere efter hensigten?
Avatar billede 50ccm Juniormester
30. juni 2012 - 15:19 #1
Prøv kontrolpanel/oplysninger om og værktøjer til ydeevne/ vis miniaturer i stedet for ikoner.
Avatar billede 50ccm Juniormester
30. juni 2012 - 15:30 #2
Forkert sti, prøv:

Kontrolpanel/Oplysninger om og værktøjer til ydeevne/Juster visuelle effekter/Vis miniaturer i stedet for ikoner.
Avatar billede barth Professor
30. juni 2012 - 15:59 #3
Når jeg går ind i VIS er Fliser markeret. Men uanset hvilken anden jeg trykker på (store ikoner) vil den ikke ændre?
Avatar billede barth Professor
30. juni 2012 - 16:02 #4
Men under indstiller for ydeevne er der hak i vis miniaturer i stedet for ikoner!
Avatar billede barth Professor
30. juni 2012 - 16:04 #5
Hurra. Det virker. Tusind tak. :)
Avatar billede barth Professor
30. juni 2012 - 16:05 #6
Kan du ikke sende som svar, så jeg kan acceptere.
Avatar billede 50ccm Juniormester
30. juni 2012 - 18:15 #7
Super.