Avatar billede NielsErikP Mester
17. juni 2012 - 11:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Aktuel indlæg...Ryger til toppen af tråden her på Eksperten.dk

Hej...

Dette er et spørgsmål jeg tidligere har stillet, men jeg er "FU*****" træt af det.
Hvis jeg nu f.eks får en email om at der er kommet et indlæg i en tråd jeg følger med i, så klikker jeg på linket i email'en..f.eks
    "http: //www.eksperten.dk/spm/964618#reply_7954097"

Så kommer jeg ind på indlæg #reply_7954097 .. lad os sige det er indlæg nr. 12 i tråden, men den bliver kun stående på det indlæg indtil Eksperten.dk er færdig med at loade siden, så smides jeg helt op i toppen af tråden til indlæg 1.

Er der nogen der ved, hvad dette kan skyldes.. og evt. har en brugbar løsning.. for linket siger jo #reply_7954097 !

På forhånd tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. juni 2012 - 12:15 #1
Hvilken browser bruger du?

Jeg bruger IE9, hos mig sker det ikke.
17. juni 2012 - 12:21 #2
... Har du en eller anden PopUp blokker instaleret ?
(For at kvæle de der ¤¤¤ reklamer der er for tiden!!!)
Avatar billede NielsErikP Mester
17. juni 2012 - 13:21 #3
Hej...

@vejmand: Jamen jeg kører med IE9.

@karise_larry: Nej.. DEt skulle jeg ikke mene.. IE kommer da tit med en mini bar i bunden, der spørger om jeg ville tilføje nogen tilføjelses programmer.
Avatar billede NielsErikP Mester
17. juni 2012 - 14:20 #4
Hej igen...

@karise_larry: Jamen.. lige lidt hjælp her, min IE9 var for lidt siden fucked up.. fik en boks frem, hvor der stod at der formodentligt var installeret et sådan du snakker om... hmm.. nogen bud på navn på sådan et prog... da jeg ikke har installeret et af fri vilje.
17. juni 2012 - 15:51 #5

PS: IE er fin nok, hvis man 'behandler' den ordentlig. Her er lidt tips:

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Værktøjslinier og udvidelser:
Deaktiver de fleste elementer der.

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Søgemaskiner:
Hvis der står noget med Bing, Yahoo, Live, Msn, ...
så [Fjern] dem
Nederst "Find flere Søgemaskiner" og find Google og sæt den til [Standard].

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Acceleratorer:
Fjern alle elementer der (hvis nogle ?)

---

IE - Funktioner - Internet Indstillinger ->
Fanen Advanceret:
[ ] Genbrug vinduer ved start af genveje
[X] Tøm mappen Temporary Internet Files, når browser lukkes

---

Afinstall diverse IE Toolbar som du alligevel ikke bruger direkte:
[LiveToolbar]
[MSNToolbar]
[YahooToolbar]
[ASKToolbar]
[DeamonToolbar]
[...]

---
Avatar billede NielsErikP Mester
18. juni 2012 - 00:17 #6
Hej...

@karise_larry: Tak for rådene.. har fulgt de fleste, men der er dog lige noget jeg tvivler, nu ser de sådan ud :

"IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Værktøjslinier og udvidelser:
shockwave flash objekt -- deaktiveret -- Var aktiveret
Adobe PDF link helper  -- deaktiveret -- var aktiveret
GoogleToolbar          -- deaktiveret -- var deaktiveret
GoogleToolbar Helper  -- deaktiveret -- var deaktiveret
Send til One Note            -- deaktiveret -- var aktiveret
Sammenkædede OneNote Noter    --deaktiv  -- var aktiveret
XML DOM Dokumnet              -- aktiveret  -- var aktiveret
Office Documnet Cache handler -- aktiveret -- var aktiveret
Skype Browser Helper  -- deaktiveret      -- var aktiveret
Skype click to call    - deaktiveret      -- var aktiveret
Java(tm) Plug-in SSV Helper  -- aktiveret -- var aktiveret
java(tm) Plug-in 2 SSV Helper -- aktiveret -- var aktiveret
Norton Toolbar                -- aktiveret -- var aktiveret
Norton Identity Protection      -- aktiveret -- var aktiveret
Norton Vulnerability Protection -- aktiveret -- var aktiveret

Men iøvrigt gør den det samme stadig som mit spørgsmål handler om.
18. juni 2012 - 00:31 #7
Hmmm... Får du nogen form for ### popup midt på skærmen, når du går ind på en link ?
Avatar billede NielsErikP Mester
18. juni 2012 - 00:46 #8
Hej..

Har oplevet på det seneste, at jeg sommetider bliver nød til at trykke 2 eller flere gange på et link før det kalder url'en.

Ja.. har jo fået de bruger undersøgelser her på Eksperten.dk.. også så deres rekalmer for half prize i starten.. ellers syntes jeg ikke jeg har oplevet det andre steder...
Der har også efter nogle opdateringer som fik lov at køre mens jeg sov... været et par gange, hvor IE9 simpelthen ikke svarer.
Avatar billede NielsErikP Mester
25. juni 2012 - 23:32 #9
.
Avatar billede NielsErikP Mester
17. juli 2012 - 22:50 #10
Hej...

Ja... Selvom i gjorde forsøget.. fandt jeg desværre ikke en løsning.. hopper stadig til starten at tråden, når jeg kalder en kommentar her på Eksperten.dk...

Det er 2. gang jeg stiller spørgsmål om dette problem, hvilket tilsyneladende ikke ser ud til at have en løsning...hmmm.. underligt.

Da jeg ikke fandt en løsning.. lukker jeg selv.

Tak for deltagelsen :-)