Avatar billede Dan Hansen Juniormester
01. juni 2012 - 14:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Beregne helligdage - ikke danske!

Har prøvet at finde hjælp på nettet, til at beregne fx. Vietnamesiske helligdage - altså så jeg kan få systemet til at automatisk at beregne placeringen af alle helligdage.

Det er pt. disse lande jeg mangler for:
> Vietnam
> Sydafrika
> England
> USA

Nogen der har ideer?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juni 2012 - 16:36 #1
usa er svær - dels er der dage for hele usa, dels for enkelte stater og enkelte grupper (fx en kun for sorte).
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
01. august 2012 - 22:58 #2
har fundet ud af det er svært - så vi ligger det på køl lidt tid...
Avatar billede folj Forsker
04. januar 2016 - 12:02 #3
@esbweb:
Jeg spørger lige selvom du lukkede spørgsmålet...
Du lagde problemet på hylden, men er det nogensinde kommet frem igen?

Jeg har nemlig fået stillet opgaven (og har også selv overvejet at melde fra på opgaven).

Hvis du senere er kommet frem til en løsning på beregning af helligdagene, så vil jeg gerne høre om løsningen.

Jeg har både fået listet alle federal (nationale) helligdage og fået overblik over evt. lokale helligdage i den stat jeg skal beregne for.

Fandt du frem til en procedure der kan berege helligdagene?