Avatar billede ralle-w Nybegynder
28. maj 2012 - 12:28 Der er 11 kommentarer

Indsæt et ur i en videotales - Se løbetid

Jeg skal optage nåde løbe og skal derfor bruge et digital ur som viser minut og sekundter, evt. også hundele. Så man kan se hvor langtide de har løbe.

Jeg har Windows 7 (64bit)
Avatar billede pstidsen Novice
28. maj 2012 - 15:33 #1
Altså et digitalt stopur?
Avatar billede ralle-w Nybegynder
28. maj 2012 - 19:17 #2
Ja digitalt stopur.
Vis du har set Atletik løbe i TV, så er der et ur som kører fra startskude til alle løberne er komme i mål.

Det er sådan et ur jeg gerne vil have på mine optagelser.
Tak for kommentar :-)
Avatar billede pstidsen Novice
28. maj 2012 - 20:01 #3
Avatar billede pstidsen Novice
28. maj 2012 - 20:03 #4
Hov det program har ikke en "always on top" funktion. Finder noget andet.
Avatar billede pstidsen Novice
28. maj 2012 - 20:19 #5
Installer dette: http://www.windows7download.com/win7-swifttec-stopwatch/download-vgnwzoao.html og dette: http://ej.bantz.com/aot/download/aot_099.zip

Det første program er et ur og det næste kan gøre sådan at programmet er "AlwaysOnTop".
Avatar billede ralle-w Nybegynder
28. maj 2012 - 20:58 #6
Tak pstidsen for linkene dem kan jeg godt bruge. Men det løser ikke mit problem lige nu.

Jeg vil gerne have at ur er en del af den rediger video, så man kan se det fx når vide afspilles på YouTub.

Se fx http://tv2sport.dk/bube-saetter-ny-rekord-og-viser-ol-form
(Ja nu er det så fra tv2sport, der komme min vide nok ikke)
Avatar billede pstidsen Novice
29. maj 2012 - 16:56 #7
Så er det jo en helt anden sag.. Har du et program til at redigere i??
Avatar billede ralle-w Nybegynder
29. maj 2012 - 17:40 #8
Jeg har ikke det store, har prøve nåde forskelige gratisprogrammer uden at kunde fin en funktion som kan det som jeg ønsker.

Jeg er ret ny i videoredigeringsværden. Så vis jeg også kan få et forslag til et godet program vil jeg være glad.

Hæls gratide, men vis det koster lidet er det også i orden.

Mit spørgsmål er vis ikke helt så nemt at svar på som jeg tro. Så jeg giver heller en gerne flere ind de 30 point ud, som er sat på spørgsmål :-)
Avatar billede pstidsen Novice
29. maj 2012 - 20:40 #9
Hvis det ikke handler om flere timer og bare skal være med sekunder så brug denne guide: http://www.youtube.com/watch?v=uc6TQm15cWw
Avatar billede ralle-w Nybegynder
30. maj 2012 - 14:38 #10
Jeg prøver selv at eksperimenter med det. Jeg skal nok bruger op til en  time, måske mere.

Så jeg vil prøver at konventer ur som du har sent til video. Som jeg så vil sætter ind i løbesvideoen.
Vender til bag om det virker. Der er lidt udfordringer jeg lige skal pusle med.
Avatar billede pstidsen Novice
30. maj 2012 - 17:25 #11
Hvis ud skal have en time så kommer det til at tage lang tid, men held og lykke.

Du vender bare tilbage :)