Avatar billede smithfl27 Nybegynder
22. maj 2012 - 00:59 Der er 1 kommentar

"Games Preview" og "COMputer Action" computer blade fra 1989 og 1990 købes, men hvor?

Er der nogen som har en idé om hvor man kan finde disse blade?

Biblioteket er en løsning og så dog, jeg vil gerne beholde dem. Hvis der er nogen der har eksemplarer til salg så vil jeg gerne købe dem.
Avatar billede mortensen Nybegynder
30. maj 2012 - 19:56 #1
Jeg har en del gamle computerblade liggende. Men de er pakket væk. Kan ikke huske hvad de hedder. Både danske og engelske (og meget få tyske). Må forsøge at finde frem til guldet ;)