Avatar billede erlandsen Seniormester
08. maj 2012 - 23:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

deling af musik mellem ipad og computer

jeg har en netværksharddisk, en pc med win7, airport og itunes samt en ipad.

jeg har åbnet itunes på min pc og tilføjet musik mapperne på netværksharddisken så jeg nu kan høre musikken på min pc.

endvidere har jeg installeret min airport så jeg kan afspille musikken på min pc og få lyden ud af mit anlægs højtalere.

nu mangler jeg bare at få min ipad op at køre. jeg vil gerne kunne se musiknumrene på min ipad også, så jeg kan bruge den som fjernbetjening til anlægget.

først og fremmest går jeg ud fra at jeg skal kunne finde min ipad på computeren - men det er mit første problem - min ipad er på nettet men kan ikke ses fra computeren?

når jeg åbner musik programmet på min ipad er der ingen numre. jeg har logget på samme apple id i itunes på både ipad og pc.
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2012 - 19:49 #1
du kan ikke  dele  computer og ipad  samme med musik  så kan du nok ha teamviewer  den dur til  mobil og pc og ipad
Avatar billede erlandsen Seniormester
10. juni 2012 - 08:09 #2
ingen løsning