Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2012 - 08:12 Der er 1 kommentar

iPhone 4s internetdeling

Jeg har fået en iPhone 4s og vil gerne bruge den som modem,
Til min Sony vaio laptop, men ka ik se den under wifi forbindelser på min laptop, når internet deling er slået til!!

Er det igen, en del af Apples skrammel, at kun Apple produkter ka se den,eller hvordan hænger det sammen??
Avatar billede sand321 Nybegynder
06. maj 2012 - 11:06 #1
Er du sikker på du har sat tlf til wifi hotspot?
Se evt her: http://www.simonblog.com/2011/02/11/how-to-use-personal-hotspot-on-iphone-4-ios-4-34-2-6/

Hvis den er sat rigtigt op så prøv at slukke og tænde tlf og hvis det ikke hjælpe så prøv om en anden computer kan se den (hvis du har  mulighed for det?)

Personal hotspot er ikke begrænset til apple produktet (trods alt)