Avatar billede Driton Seniormester
25. april 2012 - 10:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Konventere fra acces til mysql

Er der nogle som kender en god program som kan konventere en Access database til MySql?
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
25. april 2012 - 12:25 #1
Normalt må man vel ikke reklamere for et navngivet produkt her, men hvis du kigger på hjemmesiden http://www.easyfrom.net/ så er det et meget godt bud.
Den er ikke gratis skal straks siges, men det er en af de bedre.

Men ellers giver en Googling på 'convert ms access to mysql' en hel del resultater

http://www.google.dk/search?hl=en&newwindow=1&site=&source=hp&q=convert+ms+access+to+mysql&oq=convert+ms+a&aq=0&aqi=g10&aql=&gs_nf=1&gs_l=hp.1.0.0l10.1059.7589.0.11597.12.12.0.2.2.0.111.869.9j1.10.0.3A5ysudi1XQ

Men hvis du forventer en fuldstændig konvertering uden tilretninger bagefter, så bliver du skuffet ligegyldigt hvilken du vælger.
Jeg har efterhånden prøvet en del forskellige inden jeg fandt førstnævnte og de har alle deres unoder. Også forstnævnte - den laver bl.a. noget med boolean felter som ikke er helt så heldigt, men når man ved det er det ikke noget problem.
Avatar billede Driton Seniormester
24. marts 2013 - 11:52 #2
luk