Avatar billede ovec Juniormester
06. april 2012 - 11:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor ligger indbakken i Outlook 2007

Nåe jeg henter mails - prøver den at gøre det - den viser nederst i højre hjørne af vinduet at der er et antal mails der er på vej ind - men der kommer ikke nogen i indbakken.

Den anbefaler så at der er en defekt pst fil - denne kan så repareres med programmet Scanpst.exe - den ligger installeret  i programmer hvor den blev installeret sammen med Office 2007.

Jeg skal så køre programmet for at få repareret den defekte pst fil - i dialog boksen for Scanpst.exe kan jeg så browse mig frem til indsbakken - men hvor ligger indbakken????

Jeg har søgt efter pst filer i søg med *.exe - men der får jeg kun mine sikkerhedskopier - og jeg skal jo bruge den indbakke der ligger i Outlook programmet - men hvordan finder jeg den - det er spørgsmålet
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. april 2012 - 12:05 #1
Avatar billede Spotgun Seniormester
06. april 2012 - 12:24 #2
I Win7 ligger PST filerne typisk her:
C:\Users\<dit brugernavn>\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Avatar billede ovec Juniormester
06. april 2012 - 14:28 #3
poko1 og spotgun - Tak skal I have.

poko1 nej dette link kan jeg ikke bruge jeg kunne jo godt komme ind og se indbakken - men det var for at finde ud af hvor den var placeret i Systemet så man kunne browse sig ind til pst filen.

spotgun - det var ige nøjagtigt din forklaring der virkede - jeg gik direkte ind på filen og denne blev repareret så nu kører mit Outlook igen - jeg vil gerne afslutte sagen og du skal selvfølgelig have de points der er sat ud - og så en tak til - er du rar at sende et eller andet så jeg kan klikke og du får pointene og en venlig påskehilsen - Ove
Avatar billede Spotgun Seniormester
06. april 2012 - 14:33 #4
Du får et svar her. God påske!