Avatar billede heyn Nybegynder
12. marts 2012 - 23:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man QR - koder

Hej Eksperter

Jeg ved godt hvad QR-koder er.
Jeg kender godt til deres struktur - Hvad de forskellige områder i koden anvendes til.
Jeg kender massere hjemmesider der kan generere QR-løsninger til mig.
Jeg ved hvordan man kan gøre koden 'snavset' ved f.eks. at indsætte et logo på en sådan måde at koden stadig fungerer.

Hvad jeg ikke ved er hvad der ligger bag alle de små firkanter. Hvorfor bliver de arrangeret lige præcis på den måde for en bestemt tekst.

Kender nogle en hjemmeside som uddyber dette?

MVH Christian
Avatar billede benzon Praktikant
12. marts 2012 - 23:32 #1
Avatar billede benner999 Nybegynder
13. marts 2012 - 11:49 #2
Hvis du skal bruge noget hardcore så se her: http://www.thonky.com/qr-code-tutorial/introduction/
Avatar billede heyn Nybegynder
13. marts 2012 - 15:47 #3
Nu forstår jeg at det er en fuld dokumentation af ISO/IEC 18004 standarden jeg søger, men jeg kan kun finde Amarican ISO's hjemmeside hvor man skal betale. Kender i en anden?

Specielt til Benzon:
Det link du lagde - Er det ment som spam el. er det bare mig der ikke kan se meningen i ikkeryger-medicin og sperm-forstærkende medicin?
Spam er jo forbudt på eksperten!

MVH Christian
Avatar billede heyn Nybegynder
13. marts 2012 - 16:07 #4
Hej Benner.

Rigtig god manual - Tak

MVH Christian
Avatar billede benzon Praktikant
04. maj 2012 - 01:33 #5
Ehm heyn er du sikker på du ikke har virus? når jeg går ind på det link for jeg en ganske fin side, og intet om ikkeryger-medicin eller noget med sperm og gøre....
Avatar billede benzon Praktikant
04. maj 2012 - 01:37 #6
Avatar billede benzon Praktikant
04. maj 2012 - 01:37 #7
Jeg vil gerne høre hvor pokker du ser reklamer for de ting du påstod....

Du skylder vist en kvaje bajer!!