Avatar billede jokkejensen Novice
09. marts 2012 - 15:51 Der er 1 løsning

Asp.net C# : P3P header til 3. party cookies

Hej.

Jeg har et problem jeg har akut brug for hjælp på.

Har netop lanceret en facebook kampagne, hvor klienten skal tillade 3 parts cookies, hvorfor jeg sender en p3p til headeren.

Som udgangspunkt troede jeg denne virkede:
Response.AppendHeader("P3P", "CP=\"CAO PSA OUR\"");
men den virker kun til IE8 og ned, FF, chrome og safari osx har ingen problemer. Men det har safari på ios.

Hvorfor jeg forsøgte med:
Response.AppendHeader("P3P", "CP=\"IDC DSP COR ADM DEVi TAIi PSA PSD IVAi IVDi CONi HIS OUR IND CNT\"");

Som fik ipads og iphones med, men nu virker det ikke i IE8 og ned.

Hvordan får jeg en header med, der fortæller IE8 og ned, samt safari på ios med ? Ovenstående virker - hvert for sig.

På forhånd tak
Jacob
Avatar billede jokkejensen Novice
24. marts 2012 - 14:21 #1
lukker