Avatar billede gas Nybegynder
09. marts 2012 - 15:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook 2010 vedhæftet fil i svar

Når man besvarer en mail vil man ind imellem gerne bevare en vedhæftet fil.

I Notes er det muligt at markere at bilag skal med i svaret, men den mulighed kan jeg ikke finde tilsvarende i Outlook.

Man kan videresende, men så skal man have modtager angivet igen

Findes der et trick til at løse dette problem
Avatar billede giweo Juniormester
09. marts 2012 - 16:14 #1
Ikke helt som du ønsker, men

I indstillinger => post => Svar og Vidersendelser

Ved besvarelse af en meddelelse - vedhæft oprindelig meddelelse.

Så har du hele meddelelsen med inkl vil som en vedhæftning, men så er selve teksen fra den oprindelige mail, ikke i dit svar - kun i vedhæftningen
Avatar billede gas Nybegynder
12. marts 2012 - 10:43 #2
Hej LEngelhardt

Tak for dit svar. Nej det er ikke helt som ønsket, men ligner da lidt.

Problemet er den lange vej ind og ændre parameter - og bagefter igen, ellers vil alle svar mails blive behandlet på samme måde