Avatar billede phillipvarsted Nybegynder
01. marts 2012 - 19:52 Der er 3 kommentarer

Xcode - Certificate fejl

Hej eksperter!

Har siddet og rodet lidt med noget programmering til smartphones i Xcode.
Tænkte at jeg lige ville teste app'en på en smartphone, for at være sikker på om det virkede korrekt!

Modtog denne fejl, da jeg prøvede at køre programmet med iOS Device:

Check dependencies

Code Sign error: The identity 'iPhone Developer' doesn't match any valid, non-expired certificate/private key pair in the default keychain

Tænkte at I eksperter kunne give nogle gode råd til hvordan dette problem kunne løses.

Tak på forhånd!

Venlig Hilsen,
Phillip Varsted
Avatar billede kjeldsted Novice
01. marts 2012 - 22:06 #1
Har du købt et certifikat som iOS developer?
Avatar billede phillipvarsted Nybegynder
01. marts 2012 - 22:36 #2
Ja. Betaler 100$ om måneden.
Så mener alt burde være i den skønneste orden, angående betaling og tilladelse :-)
Avatar billede phillipvarsted Nybegynder
04. marts 2012 - 13:39 #3
Har lige tjekket på deres hjemmeside, og det er denne jeg har købt:

iOS Developer Program til 99$ / year.

Mangler jeg ellers noget?