Avatar billede Proboss1 Nybegynder
28. februar 2012 - 18:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PHP programering

Hej med jer

Jeg skal bruge en dygtig PHP programmør som kan lave en lidt større opgave du skal kunne afslutte hvad du påbegynder

Hjemmesiden skal opbygges fra bunden og skal tilpasses flere api løsninger det er vigtiigt at du har en del erfaring i at programere med nedenstående sprog

Du skal kunne følgende

Html
PHP
JaveScript
Mysql Database
CSS

jeg håber at der er en eller flere som har lyst til at være med vi skal naturligvis tale betaling så derfor må du godt have en idee til hvad du ønsker
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
28. februar 2012 - 22:07 #1
Dette er ikke et spørgsmål, og hører derfor ikke til i denne kategori. Jeg vil anbefale dig at lukke det, og oprette et identisk indlæg under Job/opgaver. :)
Avatar billede Proboss1 Nybegynder
29. februar 2012 - 16:33 #2
okay takker
Avatar billede Proboss1 Nybegynder
29. februar 2012 - 16:33 #3
i