Avatar billede egmose Novice
22. februar 2012 - 09:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vil du være med i et nyt hjemmeside team?!

Hej

Jeg går med Ideen om at samle et hjemmeside-team, bestående af front-end, backend programmør (Wordpress & Concrete5), designer, seo specialist osv.

Ideen er at vi sammen, praktisk taget omkostnings frit, kan starte stille og roligt op.

Jeg skriver selv HTML & CSS, men det betyder ikke noget, hvis det er der dine kompetencer ligger. Det gør ikke noget (Det kan faktisk være en fordel), hvis du allerede arbejder som freelancer, eller måske lige frem har en lille hjemmeside virksomhed.

Jeg håber at du er frisk på at høre mere, og har lavet en form for virksomhedsbeskrivelse, som jeg gerne sender frem til interreserede, så vi kan forventningsafstemme.

Du kan ikke tabe noget, da jeg ikke forventer nogen former for økonomisk indskud, dog skal vi sammen have lavet en hjemmeside til formålet!

Send en kort beskrivelse af dig selv, din baggrund, kontaktoplysning samt referencer til mickey@mickeyrasmussen.dk

Mickey
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. februar 2012 - 10:26 #1
"Du kan ikke tabe noget, da jeg ikke forventer nogen former for økonomisk indskud, dog skal vi sammen have lavet en hjemmeside til formålet!" -- Du er en generøs mand
Avatar billede egmose Novice
11. marts 2012 - 09:44 #2
Jeg lukker med en skuffet mine
Avatar billede egmose Novice
11. marts 2012 - 09:44 #3
svar