Avatar billede jarret Nybegynder
18. februar 2012 - 12:41 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Image edit ved upload??

Hej

På mit site hvemkommer.dk kan man som en ekstra service uploade sit eget billede som tema billede. Funktionen er desværre bare lidt for simpel der er ikke mulighed for at editere eller vælge hvilket område af billedet der skal vises.

Kender nogen et godt script eller andet der kan bruget til at editete et billede i en opload process. Jeg forestille noget ala et profilbillede upload på facebook hvor en rød firkant trækkes rundt for at vælge,

På forhånd tak
Avatar billede Mik2000 Professor
18. februar 2012 - 12:50 #1
Har ikke testet det men ser ud til dette kan hvad du søger:
http://www.webmotionuk.co.uk/php-jquery-image-upload-and-crop/
Avatar billede Mik2000 Professor
18. februar 2012 - 12:50 #2
Har ikke prøvet det men ser ud til dette kan hvad du ønsker
http://www.webmotionuk.co.uk/php-jquery-image-upload-and-crop/
Avatar billede Mik2000 Professor
18. februar 2012 - 12:50 #3
Sorry den lavet en fejl så den kom to gange
Avatar billede jarret Nybegynder
22. februar 2012 - 17:11 #4
ja stort set men jeg fandt Jcrop, som virker perfekt.... tak for link
Avatar billede jarret Nybegynder
22. februar 2012 - 17:11 #5
wer