Avatar billede Gnelf Nybegynder
15. februar 2012 - 17:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kodeord til hjemmeside-side

Hej.
Hvordan laver jeg en side i en hjemmeside, der kun kan nås via et logIn og et password.
Jeg bruger GoLive til at regenererer hjemmesiden i.

Hilsen
Chris
Avatar billede pstidsen Novice
15. februar 2012 - 18:32 #1
Skal der være forskellige brugere eller kun et kodeord (og evt. brugernavn)?
Avatar billede Gnelf Nybegynder
15. februar 2012 - 18:45 #2
Forskellige brugere. Jeg forestiler mig, at man skal bruge sin e-mail adresse og et tildelt kodeord.

Chris
Avatar billede pstidsen Novice
15. februar 2012 - 19:00 #3
Ja så skal du jo igang med PHP og MySQL. Jeg kan kun HTML, CSS og en smule PHP, så jeg kan ikke hjælpe dig mere.

Hvis meningen er at du vil have en anden til at lave det så skal du skrive dit indlæg her: http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/
Avatar billede Gnelf Nybegynder
15. februar 2012 - 19:37 #4
Tak for dit svar. jeg kan endnu mindre end dig, så jeg håber at en anden kan tage over.

Chris