Avatar billede Peterjakobsen Nybegynder
09. februar 2012 - 23:00 Der er 12 kommentarer

Muligvis script-konfllikt i jquery. Min slider vises ikke i firefox og explore

Hej Ekspert,
jeg har på min wordpress-side sat en slider op på en testside: http://www.trylleskolen.dk/nyeste-forside, men den vil ikke vises i  Firefox og Explorer.

Jeg tror, at der er en konflikt i scriptet med alle de andre plugins og script på wordpress. Det er vist noget med  jquery. Jeg kan se at den er i forskellige versioner i kildeteksten. Er det mon et problem?

Jeg har ingen ide om, hvad jeg skal gøre og har forsøgt hele dagen at få det til at fungerer.

Er der en ekspert, som kan gennemskue hvad problemet er og som kan give mig et par hints i hvilken retning jeg skal gå.

På forhånd tak,

Peter
Avatar billede olebole Juniormester
09. februar 2012 - 23:31 #1
<ole>

Når du lægger et link, så tjek det  *o)

/mvh
</bole>
Avatar billede Peterjakobsen Nybegynder
09. februar 2012 - 23:37 #2
Hej Ole Bole,
Jeg er ikke med på hvad du mener? Linket virker da.
-Peter
Avatar billede olebole Juniormester
09. februar 2012 - 23:44 #3
Så må du nok forklare, hvor på den 404-side, man skal kikke efter en slider - og med hvilken browser den virker  =)
Avatar billede Peterjakobsen Nybegynder
09. februar 2012 - 23:45 #4
Okay. den virker i min Chrome. Men ikke i firefox og explore.
Avatar billede olebole Juniormester
09. februar 2012 - 23:48 #5
Hmmmm ... det var da ellers ikke så mange ord, jeg brugte - men jeg prøver gerne igen: Så må du nok forklare, hvor på den 404-side, man skal kikke efter en slider.

Og der er intet, der bevæger sig i min Chrome
Avatar billede Peterjakobsen Nybegynder
09. februar 2012 - 23:52 #6
Ja, se er den helt gal. Værre end jeg troede. Jeg har lige lavet et screendump - bare for at vise jeg kan se den, men det hjælper vel ikke..
http://trylleskolen.dk//slider.jpg
Avatar billede olebole Juniormester
09. februar 2012 - 23:55 #7
Dette er, hvad jeg ser i alle browsere:

Fejl 404 - Intet fundet

Ikke fundet

Desværre, men det du søgte efter blev ikke fundet - prøv at bruge denne form:
Avatar billede Peterjakobsen Nybegynder
09. februar 2012 - 23:59 #8
Det er desværre også hvad jeg ser i explore og firefox. Har du nogen ide om i hvilken retning jeg skal søge en løsning?
Avatar billede olebole Juniormester
10. februar 2012 - 00:03 #9
Ingen anelse! Du bruger tydeligvis noget mod-rewrite, så måske en htaccess fil er et sted at lede(?) Jeg må dog indrømme, at jeg aldrig har set en browserafhængig 404
Avatar billede olebole Juniormester
10. februar 2012 - 00:09 #10
Njahh ... det er vist asp.net, så det er ikke mod_rewrite. Det ændrer ikke ved, at jeg ingen anelse har
Avatar billede Peterjakobsen Nybegynder
10. februar 2012 - 00:13 #11
Det var da et ærligt svar:-) Jeg fandt ud af at slideren overhovedet ikke kan ses af andre end mig. Tak for din indsats.
Avatar billede olebole Juniormester
10. februar 2012 - 00:16 #12
Selvtak. Husk at accepter dit svar, så tråden lukkes  =)