Avatar billede hinkesten Praktikant
03. februar 2012 - 15:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASP: Booking system

Hej

Jeg søger et gratis booking system i ASP, men har ikke umiddelbart kunne finde noget via google. Jeg er klar over at ASP er et forældet sprog, men det er det eneste jeg behersker nogenlunde på stående fod og planen er, at resten af hjemmesiden ligeledes programmeres i ASP. Derfor er det selvfølgelig nemmest den vej :-)

Nogle idéer?

På forhånd tak!
Avatar billede hinkesten Praktikant
06. februar 2012 - 16:58 #1
Slet ingen?
Avatar billede hinkesten Praktikant
09. februar 2012 - 22:16 #2
Øv
Avatar billede kjulius Novice
12. februar 2012 - 10:34 #3
Jeg har også kort googlet, men heller ikke fundet gratis booking systemer i asp. Der er et par få kommercielle på markedet, men det var jo ikke det du søgte.

Men da du jo alligevel skal til at lave din egen hjemmeside, kan du måske bruge VCalendar (http://ultraapps.com/app_overview.php?app_id=19) til at bygge videre på. Det er naturligvis ikke et helt bookingsystem, og jeg har ingen erfaring med det og hvad det indeholder; jeg har kun deres beskrivelse at gå ud fra. Men det lyder for mig som en af byggeklodserne til at kunne bygge dit eget bookingsystem.

Held og lykke med dit projekt.