Avatar billede jdjensen Juniormester
30. januar 2012 - 14:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google Analytics funktion fra eksternt js-fil

Hej,

Jeg har et problem med Google Analytics event-tracking.

Jeg har i min eksterne js-fil følgende funktion:

function GA_Submit() {
_gaq.push(['_trackEvent',
    'Form',
    'Send',
    'Ring mig op',
    '30',
    'true'
    ]);
}

-------------------------------------

I min markup har jeg følgende formular (kortet ned) hvor alt bliver kørt på samme side:

<?php
if(!isset($_POST['submit']))
{
?>

<form class="form" action="<?php echo htmlentities($_SERVER['PHP_SELF']); ?>" method="post">

<input type="text" name="fullname" id="name" class="text" value="Navn" title="Navn">
<input type="text" name="phone" id="phone" class="text" value="Tlf. nr." title="Tlf. nr.">

</form>

<?
} else {

(et mailscript der sender formularen til mig)

<script type="text/javascript">
GA_Submit();
</script>

-------------------------------------

Det der undrer mig MEGET er at hvis jeg istedet for at kalde funktionen GA_Submit(); fra min eksterne fil bare skrev funktionen ind her istedet, så kommer det rigtigt ind i Google Analytics. Men det virker ikke når jeg kalder funktionen fra den eksterne fil. :(

Jeg kan simpelhen ikke se hvad der er galt...
Avatar billede olebole Juniormester
30. januar 2012 - 14:34 #1
<ole>

Det er svært at se, hvad der sker udfra det, du viser

/mvh
</bole>
Avatar billede jdjensen Juniormester
30. januar 2012 - 21:03 #2
Der kom data ind efter lang tid. Lukker.