Avatar billede kwind Nybegynder
18. januar 2012 - 21:21 Der er 5 kommentarer

Ekstern harddisk blinker kun

Har en ekstern harddisk, der kun blinker når der sættes strøm til. Der er tale om en Medion 1 Tb disk. Det gør ingen forskel om den sættes til forskellige windows versioner eller mac. 11 måneder gammel.

Nogen forslag til hvordan jeg kommer i kontakt med den... og indeholdet?
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. januar 2012 - 22:09 #1
Hvad siger den i diskhåndteringen?
Avatar billede kwind Nybegynder
19. januar 2012 - 20:51 #2
"Denne enhed virker korrekt", men jeg får intet frem i stifinderen.
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. januar 2012 - 22:36 #3
du skal kigge i diskhåndteringen
http://gratisupload.dk/vis_billede/64302/
Avatar billede kwind Nybegynder
20. januar 2012 - 16:47 #4
Kan ikke se den i diskhåndteringen :-(
Avatar billede romeo Nybegynder
23. januar 2012 - 17:32 #5
Kan du se den under Enhedshåndtering.under Diske ?

Kan muligvis være selve USB delen af den eksterne disk der defekt. Typisk er det bare en "normal" SATA Harddisk der sidder inden i.
Man kan skille den af og montere den i sin pc og så få data ud.. Så fremt disken ikke er død.
Garantien mister du så, men har man f.eks alle sine billeder på, kan det jo være forsøget værd.

Ellers er det at ombytte på garanti.