Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. januar 2012 - 10:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan anvendes "Tor" button og TOR i det hele taget ?

Hvordan anvendes "Tor" button i Firefox og TOR i det hele taget ?

På dansk, tak ...!

Da jeg er lige så dårlig til engelsk som Villy Søvndal og Anders Fogh Rasmussen ...

;-)

Mvh Ikke-Ekspert
Avatar billede perhol Seniormester
02. januar 2012 - 11:43 #1
torproject.org anbefaler ikke længere at bruge en version af Tor der kan slås til og fra i browseren.
Anvend i stedet Tor Browser Bundle, og ikke selv installere Torbutton.
Tor Browser Bundle kommer med en ældre version af Firefox (version 2.2.35-3) og findes ikke på dansk.
Du kan downloade den her:
https://www.torproject.org/dist/torbrowser/tor-browser-2.2.35-3_en-US.exe
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. januar 2012 - 13:43 #2
Tak perhol ...

Har nu ikke "helt" styr på, hvordan man i det hele taget bruger TOR ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
02. januar 2012 - 17:50 #3
Kan med er svar, så du kan få points, perhol ...

Nu har jeg installeret Tor Browser ...

Skal lige afprøve den ...
Avatar billede perhol Seniormester
02. januar 2012 - 21:35 #4
Hvis det er Tor Browser Bundle kan du enten bruge den fra USB nøgle eller installere den.
I begge tilfælde skal du vist bare bruge den bundlede Firefox (og ikke en nyere installeret Firefox), så skulle det virke.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. januar 2012 - 08:02 #5
Den virker som installation ...

Vil også prøve den som USB ...