Avatar billede fhansen82 Mester
26. december 2011 - 15:33 Der er 1 løsning

Filer bliver angivet som "nyeste fil" hele tiden

Med henvisning til denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/952062
...har jeg et tillægsspørgsmål. Jeg døjer med, at når jeg benytter Robocopy med /MIR, så bliver hele biblioteket kopieret over istedet for kun de filer, som er blevet ændret/tilføjet/fjernet. Jeg laver et mirror af et bibliotek på mit C drev til et netværksdrev. Hvis jeg manuelt laver drag n' drop fra C drev til netværksdrev, så fortæller Windåse mig, at filen jeg flytter er nyere på C drev, end på netværksdrev. og omvendt, hvis jeg laver samme nummer, men bare den anden vej, så siger den ligeledes at filen på C drev er nyere. Dette trods at jeg lige har kopieret alle filer over, og ingen ændring foretaget. Hvad er det der gør dette? Er det på grund af at filerne ligger på et netværksdrev?
Jeg kan faktisk blive ved med at kopiere den samme fil fra C drev til netværksdrev, og den bliver ved med at sige, at filen fra C er nyere.
Avatar billede fhansen82 Mester
17. februar 2012 - 16:28 #1
Lukker tråd, da der ingen input er kommet.