Avatar billede egmose Novice
25. december 2011 - 22:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oprette ca. 15 brugere på et fora, og lave indlæg, samt svare på indlæggene

Jeg er igang med at udarbejde et forum. Forummet handler om at leve så billigt som muligt. Din opgave bliver at oprette 15 alm. brugere, og lave indlæg, svare på dine indlæg osv. så det ligner et aktivt forum! Det er vigtigt du kan skrive med flere "tunger", så du altså ikke lyder ens i alle indlæggene, og at du kan diskutere med dig selv..
Avatar billede janus_007 Nybegynder
25. december 2011 - 23:20 #1
Det kan jeg sagtens hjælpe dig med.

Til sådan en opgave hvor jeg skal opfører mig lettere skitzofren og hvor jeg samtidigt kan underholde forestiller jeg mig en fast timepris.

Prisside: 250kr i timen

Til gengæld levere jeg et produkt som absolut vil tiltrække nysgerrige sjæle :)
Avatar billede egmose Novice
11. marts 2012 - 09:47 #2
Hej
Det blev en anden der fik opgaven.. Men du får point alligevel, fordi jeg er i godt humør:)