Avatar billede vegaz Juniormester
21. december 2011 - 18:00 Der er 1 løsning

WPF: Tage data fra en database til flere textBoxes (og ændre)

Hey..

Jeg har et spørgsmål til hvordan man kan tage data fra en tabel i en access database til flere textBoxes i en WPF applikation.

Altså hvis jeg nu har en tabel i min DB som hedder "Info" med rækkerne: Kundenr, Firmanavn og Email

Det jeg vil er at man skal kunne skrive f.eks. Kundenr ind i en textBox1 og trykke på en knap, så skal applikationen hente de resterende data ud, altså Firmanavn og Email og sætter det i to andre textBoxe: textBox2 og 3.

Derefter skal man så f.eks. kunne ændre emailen i textBox3 og trykke "gem", så skal det så blive opdateret i databasen.

Jeg kunne godt bruge lidt start hjælp, da jeg er på helt bar grund.. Jeg har googlet og læst en masse, men finder intet relevant. Jeg har lavet en fuldt fungerende kode med at slette og tilføje til databasen, men mangler en funktion til at ændre/opdatere.
Avatar billede vegaz Juniormester
23. december 2011 - 03:16 #1
Lukket, har selv løst det.