Avatar billede Steen Seniormester
14. december 2011 - 09:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adgang til PST fil via browser

Outlook 2010 32 bit
Windows 7 64 bits.
Android - Samsung Galaxy S2

Hvordan gør jeg det muligt at få adgang til min PST fil på internettet.

Jeg vil gerne have adgang til min Outlook-datafil via Internettet, enten via Gmail eller en eller anden måde.

Jeg har lavet det sådan, så at min Gmail kan ses i Outlook, men jeg vil også gerne kunne sync den anden vej, så alle mine mail og mapper kan ses via et program på min mobil eller via en browser.

Info : Jeg bruger "dropbox", så jeg kan godt lave en sync. af post-filen og ud i min dropbox, hvis det kan bruges til noget.

Hvordan kan det laves ?
Avatar billede Blandy Praktikant
15. december 2011 - 11:06 #1
Det kan vist ikke lade sig gøre, da outlook programmet kigger direkte ned i din .PST fil.
Du kan gøre det, at du trækker indholdet af din .PST over i din mail konto, så vil du kunne se indholdet fra nettet. Men går ud fra at der er en mening med at de ting er i en .PST fil? Eller er det bare fra en gammel mail konto?
Avatar billede Steen Seniormester
21. december 2011 - 00:39 #2
Blandy - smid et svar og der er point.