Avatar billede Slettet bruger
14. december 2011 - 08:38 Der er 1 kommentar

Outlook 2007 fryser ved indlæsning

Jeg kører Windows 7 64-bit med Outlook 2007. Når Outlook startes bliver den aldrig færdig med at indlæse mine mails og programmet kan ikke bruges. Jeg har prøvet at genstarte computeren uden nogen effekt og jeg har prøvet Kør - outlook.exe /resetnavpane men det hjalp heller ikke. Jeg får ingen fejlmeddelelser men den bliver bare ved med at stå og køre uden at blive færdig med at indlæse.
Håber der er nogen der har et forslag der kan afhjælpe mit problem.
På forhånd tak
Ann
Avatar billede ptj_11 Forsker
28. december 2011 - 17:27 #1
Prøv at starte outlook op i fejlsikret tilstand. Hvis den kan starte op på den måde, så tyder det evt. på en fejl med et tilføjelsesprogram.
Du kan også forsøge dig med diagnosticering under menupunktet "Hjælp".
/ptj_11