Avatar billede MRASK Nybegynder
10. december 2011 - 20:03 Der er 1 løsning

DBX-filer til gmail?

Jeg har installeret Windows 7 på min computer i stedet for den gamle XP, og er samtidig gået over til gmail i stedet for OE.

Mine gamle OE-mapper er gemt som dbx-filer, og nu vil jeg gerne importere dem til gmail - men hvordan?

Jeg har forsøgt forskellige guides uden held. Muligvis kan et program som DbxConv hjælpe (?), men det er en bekostelig affære for at løse et trods alt simpelt problem.

Nogle forslag?
Avatar billede MRASK Nybegynder
10. december 2011 - 21:01 #1
Nevermind...

Det lykkedes mig ved først at oprette en Windows Live Mail, og importere dbx-filerne hertil. Jeg var blevet foreslået at gøre netop dette, men i første omgang uden held. Indtil det gik op for mig at jeg havde oprettet en Windows Live HOTmail, hvillket bestemt ikke er det samme...