Avatar billede Slettet bruger
24. november 2011 - 15:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

USB til VGA Adapter

Hej eksperter.

Jeg benytter min bærbar som kombineret arbejdsstation.
Det vil sige, at jeg på arbejdet tilslutter en ekstra skærm samt trådløs mus og tastetur.

På denne måde kan jeg arbejde på 2 skærme. MEN jeg har faktisk brug for 3 skærme.
Da det er en bærbar, har jeg selvsagt ikke mulighed for, at smide et ekstra grafikkort i og har derfor fundet frem til løsningen med USB -> VGA.

Er der nogle som har erfaringer på dette område og kan anbefale et produkt?
Jeg er selv fundet frem til følgende:
www.avxperten.dk/pc-tilbehoer/grafikkort/usb-til-vga-grafikkort-(usb-2.0)-1600x1200.asp

Men i specifikationerne står der, at det IKKE understøtter 64-bit systemer. Vil det sige, at jeg ikke kan bruge det?

Jeg benytter Windows 7 Home Premium 64-bit.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2011 - 16:16 #1
Outputtet må ikke være HDMI, men almindelige skærm VGA.

Den der er foreslået via Olsens-IT er der 3 billeder på, hvilket af produkterne er det man køber? :s

Den der er foreslået via DustinHome er med HDMI/DVI output, hvilket jeg desværre ikke kan bruge.

Og den der er foreslået via avXperten er også med HDMI output :/
Avatar billede claes57 Ekspert
24. november 2011 - 15:39 #2
du skal via en boks
http://goo.gl/KJ3bs
og hdmi (i dette tilfælde)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2011 - 15:44 #3
24. november 2011 - 15:44 #4
Eller

www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/dh2go/

Det brugte jeg en periode - virker fint - 2 x 22" + bærbaren selv ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2011 - 15:44 #5
Kan se claes57 og jeg er inde på noget af det samme :)
Avatar billede claes57 Ekspert
24. november 2011 - 16:27 #6
olsens - det øverste billede er en dims set forfra og bagfra (hhv dvi og usb stik) derudover er der så konverter til hdmi og vga
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2011 - 16:39 #7
Aaahh, ja selvfølgelig.
Dog er det svært at se om det er USB eller Mini USB og om den ledning også følger med (beskrivelsen er meget mangelfuld).

Men umiddelbart ser den ud til, at kunne bruges :)

Jeg prøver sgu, at købe den :)
Smid et svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. november 2011 - 16:47 #8
det må være john's opgave at svare...
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2011 - 14:57 #9
Svar kommer her.
Tak til Claes for tip. Har faktisk ikke fået e-mail fra dette spørgsmål.