Avatar billede bas Forsker
22. november 2011 - 11:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 behold møde- og aftaleindkaldelser i indbakken

Hej

Hvordan er det nu man i Outlook 2003 får møde- og aftaleindkaldelser til at blive i indbakken - også efter man har accepteret dem? Jeg mener, at det lykkedes mig en gang, men husker ikke hvordan.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede jokkejensen Novice
22. november 2011 - 11:17 #1
Outlook 2007
Tools-> Options...-> tab Other-> button AutoArchive
Outlook 2010
File-> Options-> section Advanced-> button AutoArchive Settings...
Avatar billede bas Forsker
22. november 2011 - 18:48 #2
Hej

Tak for dit indlæg. Nu har jeg kigget nærmere efter, og den version jeg har adgang til hedder Microsoft Office Outlook 2003.
Der ser proceduren ud til at være:

Funktioner > Indstillinger > fanebladet Indstillinger > knappen E-mail-indstillinger > knappen Avancerede e-mail-indstillinger > fjern flueben ud for punktet Slet mødeindkaldelse i Indbakke ved besvarelse.
Avatar billede jokkejensen Novice
23. november 2011 - 13:49 #3
ufff, må lære at læse spm ordentligt, men nu er der jo en guide til alle versioner :).. afvis mit svar, lig dit eget, og accepter det.
Avatar billede bas Forsker
23. november 2011 - 20:53 #4
Helt i orden ;-)